Premiär!

Igår/natt var det premiär för Antorp! Älskar det stället! man sitter på sin stol å läser, man tar långa promenader med theo, Lagar lite mat - igår blev det nudlar! Man tänker inte alls på klockan! Men tyvärr ble det ingen fisk, är fortfarande för kallt på nätterna, inatt hade vi 3 minus. Vi brukar ju inte fiska förräns pingst, men nu när de var så varmt, så tänkte vi prova!

Idag är det dax för jobb! Börjar 14.45 . 21.30 å sen e jag ledig i tre dagar, hoppas ja iaf! Man vet ju aldrig med mitt jobb! Imon ska vi kolla på en bil! En volvo, men ja skriver mera när ja vet hur allt slutar! :)

Nu ska ja äta, duscha och bege mig te jobbet! Kramis till er alla.


Kommentarer
Micke

godmorgon godmorgon, hoppas att du har sovit gott inatt och att din helg har varit bra. ha en bra måndag/ micke

2009-05-04 @ 07:28:27
URL: http://metrobloggen.se/mikaelandersson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0