Mår illa!?

Fasiken va ja mår pyton just nu! Mår jätte illa! Å nä, ja e inte med barn! :) Önska ja vore, men nej! Antingen håller jag på att bli dålig, eller så behöver jag sova! Fast ja e inte trött!?

Dagen har inte blivit som jag planerat! Skulle ju städa! Men ja fick bara iordning plockat å tvättat! Å ja skulle handlat, men det fick ja inte heller gjort! suck, suck, suck! Får handla å städa färdigt imon!

Evelina har vatt hos mig en runda! Spelat skip-bo å pratat en massa, hon e go hon.. :) Å sen fick jag även ringa vetrinären igen! Hade ju kontakt med dom i december om theo å hans ätande! Han har sen en månad tillbaka inte ätit ordentligt, å visst hade han inte blett så dålig av att inte äta, så hade han fått gå hungrig!! Äter han inte på morgonen, så blir han så dålig i magen plus att han kräker! Å han blir slö, börjar fundera om det inte är någe fel på hans mage, har ju konstaterat att han har "stressmage"! Typ lika med magkartarr, som vi människor kan lida av! Blir så trött på det! Han slutar ju inte äta för att han är dålig, utan han slutar äta å sen blir han dålig! Det går lixom inte ihop det dära! Men ja fick ett tips nu på att ja skulle koka fiskbuljong, å det har ja gjort nu ikväll, så får vi se imon, om han äter! fortsättning följer........

Är vårruset imon, känner inte alls för det, och det sägs att det ska regna! Å då går ja inte! Men ja bestämmer mig imon! Vädret kan vända å ja kan må bättre, vilket jag hoppas på!

Nu ska ja ta en dusch och hoppas på att illamåendet går över å sen blir det sängen! Sov gott...



Kommentarer
Micke

godmorgon godmorgon...hoppas att du får en bra dag / micke

2009-05-06 @ 08:01:10
URL: http://metrobloggen.se/mikaelandersson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0