Fredag.......

Så, då har man två arbetsdagar kvar denna vecka! Känns lättare idag att ja ska jobba hela helgen! Är bara jag och en brukare på hela stället! Ska bli skönt det! :)

Idag, har jag som sagt jobbat och nu ikväll har jag spelat fem rundor skip-bo med Älskling och Denny, å Denny vann alla fem! Suck... har inte haft någon tur med korten alls idag! sen har ja även plockat iordning! Så nu e det bara dammsugning å torkning av golv kvar! Hinner ja med innan jobbet imon, om ja går upp tidigt!

Nu ska ja kolla tv och kankse spela en runda skip-bo till, innan sägdax!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Moja

det stod... "krya på dig. älskar dej.. mestast" Hur gulligt som helst... =)

2009-05-08 @ 22:59:34
URL: http://marialindholm.blogg.se/
micke

godmorgon godmorgon, hoppas att din fredag har varit bra o att din helg kommer o bli toppen / micke

2009-05-09 @ 07:14:49
URL: http://metrobloggen.se/mikaelandersson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0