Är Du en barbie???!

(x) Nej/Inte
(  ) Njaa/Sådär/Mellan
(  ) Ja



Jag älskar...
(  ) Att ha lösnaglar!
(  ) Att ha långt blont hår!
(  ) Ha rosa på mig!
(x) Små hundar!
(  ) Ha söta små accessoarer, speciellt playboy & chanel!
(  ) Hatar att gå runt i bara svart!
( ) Body lotion & body butter
(x) Att blogga!
totalt: 2

Jag klarar mig inte utan...
(x) Lipsyl
(  ) En kamera
(  ) En kille
(  ) Smink!!!
(  ) Hår inpackningar & balsam varje dag
(  ) Rengöringsmedel
totalt: 1

Jag bär alltid med mig...
(  ) Smink i min väska
(  ) Ett rosa läppstift
(  )  En spegel i väskan!
(  ) En extra tröja, ifall jag behöver byta när jag är tex i stan.
(x) Tofsar & hårgrejer
totalt: 1

Jag är...
(  ) Perfekt
(  ) Ful
totalt: 0

Totala summan: 4

Antal:
0-10 Du är helt normal, det är väl bra för dig
11-15 Du är på spåret på att bli Barbie! :) Keep going!
16-21 Du är en riktig barbie! Go girl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0