Alldeles ensam....

Jaha nu sitter man här, alldeles ensam, eller Conrad e ju hemma..... Men man har ingen att prata med... suck.. hur ska ja klara dagen!? Kan ju alltid hoppas att Evelina får tillåtelse att sova hos mig inatt med. För då e de bara nån timme kvar te hon kommer... Annars slutar det la med att ja åker till älskling! Ida har det vatt möte, som vanligt känner man sig så slut körd... Förstår inte detta.... Kommer nog aldrig göra det heller.

Sen sist ja skrev har inte hänt så mycket, vatt mycke hos jocke å bara varit.... Evelina var hos mig igår, vi laga lite mat, spela skip-bo å bara tog det lugnt... Nu i tre dagar framåt ska jag jobba, på DC. Ska bli skoj, känns som om det var evigheter ja var där sist, fast det bara var i förra veckan. :)
Till helgen ska ja antingen till jocke, eller så kommer min syssling sofia ner, har inte pratat med henne än, så ja vet inte hur det blir. Ska nog sätta mig å skriva ett mejl till henne nu, får ju inte tag på henne via mobilen.

Ha de gott alla å va rädda om er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0