Tjej eftermiddag/kväll!

hmm, idag har hänt mycke, I förmiddes vid elva så var ja nere i "city" och tog en fika med min arbetskamrat Mona! Eller ja vi arbetar inte ihop längre, men gjorde detta innan... :) Mycket trevligt var det iaf!

Sen efter det körde jag till Skogaby och hämtade Mojja! Det var planerat att vi skulle åka till vildsvinsbutiken i åsljunga! Men vi struntade i det, för timmy skulle ju med också, så han och jocke åkte själva! Så vi åkte å hämta Lillasyster å evelina istället och åkte hem till mig å spela skip-bo och prata en massa skit!! 
Laga även en väldigt god mat! köttfärsgratäng! Å skiit va lång tid det tog att laga, å konstigt va ju inte det! Jocke upptäckte att ja satt ugnen på 200 grader, ja mena inte konstigt att det tog tid! :) Men gott ble det iaf!

Så ja har precis kommit hem, vatt å lämnat mojja, å Evelina..... E så tjötigt att köra bil, men ja gör det gärna om ja får umgås med så roligt folk!

Imon e det jobb igen! Eller ja.... det e möte... Ska ta å leta upp mina lönelappar å skriva dom nu, om ja vill ha nån lön denna månad! Har helt glömt bort att dom ska lämnas in! Helst igår!! Ja, ja ibland så har man inte alla bestick i lådan, eller va säger du mojja?? :)

Kramis till er alla! // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0