Tisdag!

Tänka sig att jag hade fel.. :) Stod inget om att fel låt vann, inte va ja har sett iaf! hahaha

Igår börja dagen segt! vakna av att theo kräkte, så de va bara att masa sig upp, Men ja var så trött att jocke var snäll å erbjöd sig att gå första rundan med Theo! Så ja la mig för att kolla på film, å bara gotta mig! Så vid halv tolv tiden ringde telefonen, de va en av chefernas extra händer som ringde för att inbeodra mig!!! Skojja att ja ble arg! Va ju bara inbeodrad för 4 veckor sen, å efter mig va de bara en annan som blivit det! Men efter ett tags pratandet å så, sa cgefen bara, Att nu fick det bli så, för ja var ju så bra! Bullskiit! ja e inte bättre än dom andra! Å speciellt inte igår när ja var riktigt jädra arg! Men de va ju bara att ta på sig å cykla te jobbet! Nu sluta dagen bra, för det funka så bra med jobbet, inga problem alls.... Så lite tur i oturen hade jag ju!

Idag har ja haft möte hela förmiddagen och i eftermiddes var ja ute å knata, å sen handla vi lite.... Å nu ikväll så har ja vatt ute å gått igen, plus att vi kollat film med! Så idag har vatt en bra dag! Nu dom närmsta tre dagarna så är det jobb på DC... ska bli så skönt å skoj att få göra något roligt igen! :)

Nu ska ja gå å duscha, sen blir det sängen....

Sov gott.... Kramis // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0