Söndag!

Då var det söndag igen! Tiden bara springer iväg!

Igår hände inte så mycket! Städ, tvätt å slappa.... Satt å kolla på den dära filmen A cinderella story! mysig familje film tycker jag! Kolla även melodifestivalen, Tycker att det är lite seegt med så många delfinaler! Skulle vatt som förr, en kväll med alla bidrag!

Idag, har jag å jocke trimmat Theo, han e så sur när man håller på! Men han blir ju bara super söt! :D Sen följde Evelina med hem och vi satt å spela skip-bo och vanliga kortspel. Å nu ikväll var ja å yasse ute å gick en lång promenad!

Imon så bär det av till vildsvinsbutiken, jocke vill ner där å kolla lite! Å ja har tvingat moja att följa med! e så trist att åka ner där med jocke, han kan ju gå hur länge som helst! Men e moja med så kan vi prata gojja i bilen under tiden! :)
 
Idag har ja blivit inbjuden till det dära spotify, så ska sätta mig och försöka lära mig lite om det nu! Tack Kim! Du e bara för vänlig!

kramis // Tess


Kommentarer
lisanne



Tack!



Ne tyvärr :D bor i oskarshamn (näe typ ingen vet vart det ligger)

Vad kul! Var ni vid fjällstationen? Med den branta liften?



Aja Ha en bra dag ;D

2009-03-02 @ 19:30:15
URL: http://liisanne.blogg.se/
Lisanne

Haha okej då förstår jag x) :D

2009-03-02 @ 20:27:06
URL: http://liisanne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0