Heeeeelg! :D

Äntligen har jag fyra dagars ledighet att se fram emot! :)   Ska bli så skönt! Hade först tänkt ha denna helg som en slappe helg! Bara göra det som faller mig in! Men så kom torsdagen och jag blev påmind om att syster yster fyller myndig idag! Vilket ja visste, men har inte haft koll på datum å dagar nu på ca tre veckor! Och kom även på att på lördag så ska Denny firas! Han fyller 25.... och sen idag blev ja bjuden på tupperware party på söndag! Så där försvann min slappe helg! Men ja e ju även ledig måndag å tisdag! Får la slappa då... :)

Som sagt syster fyller myndig idag, Grattis, Grattis... <3 Hoppas du får en underbar kväll, ni verkade laddade å super glada i bilen iaf! hihihihi

Igår, när ja var ute å gick, fick ja ett samtal från syster, hon å becka satt utanför min dörr, dom ville komma in på ett besök! Men ja va ju inte hemma... :( Men som tur var, så va jocke inte så långt därifrån, så han kom hem å öppna för dom! Sen när ja väl kom hem, satt vi å spela skip-bo, å prata en massa!! :)
Sen hängde ja med Becka för hon skulle lämna sandra hos en kille och ville inte köra själv.... och efter det följde hon med hem, så spela vi lite skip-bo till!

Timmarna sm e kvar på denna kväll ska spenderas ute på en promenad och sen sängen! Sova, Sova, Sova!! Gott som bara den!....

Nu ska ja ta på mig och bege mig ut på en liten prometur...

Sov gott... // Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0