Rättegång!

Vågar knappt skriva hur jag känner inför detta, med rädsla för att såra någon!

Vet igentligen inte hur jag känner!! Det enda jag igentligen vill veta är vad som hände den natten! Sen om han får ett straff eller inte, det orkar ja inte lägga någon energi på!  Även om han får ett starff så kommer inte Annika tillbaka, hur gärna jag än vill det! Det är svårt detta, hur ska man igentligen känna, hur får man känna?? Tror inte det finns någon som kan svara på det?!
Har nästan precis vaknat, har ont i halsen å känner mig allmänt hängig!! Är inte bättre idag... Vilket jag hoppades på igår.
Kan läsa om rättegången här!


Idag ska ja ta det lugnt, har vissa saker ja ska iväg fixa. Måste bli bättre idag, har inte råd med att va sjuk.... Jocke får ju ingen a-kassa längre, fast när han väl hade så fick han inte så mycket ändå! Så blir det bara inte värre och mitt arbete godkänner att ja är lite halvkrasslig, så lär jag nog jobba ändå! Men risken finns att ja kan smitta mina kära vänner på jobbet, å de e ju inte så lyckat... Men tiden får utvisa om vad som händer!
Jobba, eller inte jobba... Det är frågan..

Nu hoppas ja att ingen har tagit illa upp, det är mina funderingar ja skrivit ut i detta inlägg, det är inte riktat mot något eller någon....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0