Ny Vecka igen..

Denna vecka börja inte bra, har ont i halsen, å så har ja svettats okontrollrerat hela dagen, äckligt som bara den! Å sen orka ja inte gå upp ur sängen förräns tolv idag heller!
Idag fick ja köra för älskling till timmershult, han skulle lämna in ett prov på grisen dom sköt i lördes, kan finnas nått slags "djur" i köttet, om man har otur, äter man då det, så dör man, finns inget botemedel. Tror det är ett slags djur iaf. Vatt runt två olika äffärer också... Å så har ja ätit en mjukglass, den godaste glassen som finns om ni frågar mig!

Å nu sitter jag här... kollar runt lite på datorn. Tänker snart gå och lägga mig, ska bara duscha av allt äckligt på kroppen först! Ja hoppas att det är bättre imon.

Kram till er alla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0