Juni... :)

Då har man gått in i första sommarmånaden. Skönt faktikst... :)

Har ju varit väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen dom senaste veckorna, men ja har inte vatt hemma så mycket, å när ja väl vatt hemma så har ja inte orkat sätta mig vid datorn å skriva. Orkar igentligen inte nu heller, men känner att lite får ja skriva iaf. 

I helgen har har ja vatt i antorp, Varit en väldigt trög säsong, min sambo har varit lätt frustrerad. Men skönt har det varit, bara bry sig om varandra å skita i resten. Så igår kom vi hem, älskling med... :) Hade en liten slappedag efter allt upp packande å skit, Man asar ju med sig massor när man åker iväg. Sen på kvällen kolla vi på Greys anatomy, köpt den första säsongen nu! :) wiii

Och idag har vi trimmar Theo, han blir så söt! tänkte visa före å efter bilder lite längre ner. Just nu städar å tvättar jocke vår fina bil! Han vill inte ha med mig där ute, vi kan inte samarbeta, jocke blir så arg på mig lätt, han har inget tålamod alls.
Theo kom precis inrusande från trädgården, pep å var vettskrämd?? Fattar inget alls, så nu sitter han i mitt knä, när ja skriver.  Tror att det kan va grannens hund, han e lite elak ibland.  Ja just det, är ju inte hemma, e hos jockes föräldrar. :) Ätit lite mat här å umgåtts...

Nu kommer bilderna:

Före:                             Efter:
     


Och här kommer några bilder från helgen:

           


           


           


Så de e vad jag har å bjuda på idag/kväll.... :)

Nu ska ja bara sätta mig ute i trädgården å blunda, så ja blir av med min huvudvärk! Önska mig lycka till, för ja lär behöva det!


Kommentarer
Em

Sååå härligt nu när sommaren börjar komma!

Kram på dig

2009-06-03 @ 10:26:04
URL: http://madebyem.blogg.se/
Angelica - fyrbarnsmamman

härligt med sommar dock har då inte jag sett av ngn sommarvärme här ännu.



Hoppas du lyckades bli av med den där huvudvärken.

2009-06-03 @ 10:27:50
URL: http://tvattlapp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0