hmm....

Dagen började bra, hitta 16 hela kr, när ja va å handla med jobbet. plus att ja fick en soda stream smak helt gratis, var några killar på parkeringen som dela ut, och så fick jag 50 kr i rabatt om ja köpte en soda stream. Så 116 kr totalt blir det ju! :) Så ja trodde att idag var det min tur dag! Men den varade bara tills ja kom hem... 
Rinde en snubbe igår från norge, som var intresserad av vår gröna volvo. Så vi bestämde en tid idag vid fem tiden i halmstad. När vi kom dit, så börja han fråga om bilen, en massa skumma frågor, han påstod sig vara en bilexpert. Tog en liten provtur, som ja trodde skulle sluta med döden. Körde som en dåre. Sen pajja han en sak på bilden och försökte pruta på priset och där satte jag stopp! Blev irriterad och sa att han tog sönder den, den har funkat hur bra innan han pilla på det! Å han skulle vara bilexpert! Grrrrrrrrrrrrr.... Men efter många om och men, tog han den... Kändes inte bra att lämna över bilen till denna snubbe, men va gör man, den kostar ju oss en massa pengar, försäkringen då ju! Fick väldigt dåliga vibbar! Hade en klump i magen och kände mig förtivlad när ja åkte därifrån! Känns bättre nu iaf!  
Tack så jätte mycket Åke för att du följde med mig! " VA SKA JA GÖRA!!"  hahahaha eller va säger du toker! :)
 Jag hoppas ja kan blicka tillbaka på denna dag å skratta... Men just nu vet man aldrig va som händer!
Denna snubben och hans familj skulle ha bilen ett tag nu i sommar å köra runt i! hmmm... skumt!
Så där förstår ni att min tur dag sluta tvärt!

Ja ja, nu e den såld iaf. vi fick va vi ville ha för den, så det får ja vara nöjd med. Kvällen som e kvar kommer ja spendera i duschen och i sängen... är så jädra trött! Ja börjar nästan undra om det inte är fel på mig eller nått!?

Kan ju berätta att i söndes var vi å grilla hos jacob å maria, god mat å roligt sällskap, får man jua ldrig för lite av! tack för det, annars har de inte hänt så mycke sen sist ja skrev!

Ojojoj, va sängen ropar på mig! God natt alla sötisar, ja eller alla som förtjänar det iaf!!

Kramis



Kommentarer
[t a k a i . b l o g g . s e]

*svar;*

aha, men kanske inte på samma sätt som jag gör.

alla har ju olika sätt liksom :>

2009-06-25 @ 10:44:24
URL: http://takai.blogg.se/
[ t a k a i . b l o g g . s e ]

*svar;*

hihi, det var ju bara ett erbjudande :D

2009-06-26 @ 12:03:25
URL: http://takai.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0