Uppdatering!

I torsdes, var ja å jocke hos tobbe, å satte upp tält inför lördagens fest.. Tobbe skulle fira sin 25 årsdag. och så jobba jag. :)

I fredes var det också jobb, på dagen då.. Å sen på kvällen ble det väldigt lugnt, ja skulle in å jobba dagen efter några timmar... Trist men sant!

Å igår lördag, då jobba ja ju, som ja skrev innan å sen på kvällen var det fest.. En riktigt rolig fest, träffa en massa gamla kompisar som man inte umgåtts på väldigt länge, å så träffa man en del nya människor! :) Hade min kamera med mig, men det ble inte många bilder tagna.... Grrr...

Idag, har ja sovit bort dagen, gcik inte å la mig föräns fem imorse.. Å så har ja tvättat undan all tvätt, å bara varit.. Har även hunnit med en långpromenad me Maria å vovvsingarna. Sitter nu å väntar på jocke, å tobbe, dom kommer med pizza, sen får det bli duschen å sen sängen, ska ju jobba imon igen! Har börjat heltid på dagcenter nu ju!
Satt å räkna ut hur många timmar ja kommer upp i denna månad, det visa sig att det ble några timmar över heltid, :) Vilken lön man kommer att få! hihihi Kommer upp i hela 179.15 timmar!

Tänkte visa lite bilder på gårdagen, ble inte många, men några iaf! :)

           


           


           


     

Dom två sista kan man tolka hur man vill!! :) hahahaha, roligt var det iaf!

Kramis


Kommentarer
moonzanna

hej !

Tänkte bara tipsa om att du och dina läsare kan vinna ett helt valfritt armband ifrån Sveriges största armbandsshop Bracy.se på min blogg.



Titta bara in och välj ditt pris och låt mig veta vilket du önskar vinna !

Lycka till !



Kram Sanna



P.s vill du dessutom bli samarbetsblogg med Bracy.se så skickar du mig ett mail på [email protected] så skickar jag mer info om samarbetet.

2009-07-19 @ 12:10:40
URL: http://moonzanna.se
frida

hej fin blogg kolla gärna in min blogg ;)<3

2009-07-23 @ 21:01:45
URL: http://lippsdontlie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0