Juli... sommarmånad...

Har läst på en del bloggar att nu går vi in i sommarmånaden! Enligt min mening så är Juni med en sommarmånad, eller ja har missat något? :)

Har nu dom närmsta dagarna legat i min säng och försvunnit in i tvens värld, har köpt dom tre första säsongerna av Greys anatomy, vilket var väldigt dumt av mig, för ja fastnar snabbt! Har jobbat, kollat tv, men har ändå hunnit med annat också.. vilket ja inte riktigt kan fatta att ja gjort! Men men... Ska verkeligen försöka å ha greys anatomy fritt tills på lördag kväll nu, ska jobba natt, har sovande, men ja tänkte att ja kunde kolla på något avsnitt då iaf! :)

Har ja bara två dagar kvar å en natt, sen e ja ledig i hela två dagar! Längtar redan, känner mig helt slutkörd! Vill igentliegn ha min semester, men den e låångt bort nu...

orkar inte mera! vågar inte skriva om mina tankar å känslor här, för det  kan misstolkas lätt.  å ja vet att andra har det värre än mig, har alltid fått höra det, under i stort sett hela mitt liv! Ja vet att ja e en liten ynklig sak... som inte borde öppna käften men nu gör ja det! Ja orkar inte mera! Snälla klandra mig inte!!!  Ja orkar bara inte mer....


Kommentarer
Frida

Jag håller med dig! Juni är sommar!

Sommarlov, första doppet m.m

2009-07-02 @ 22:10:07
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Angelica - fyrbarnsmamman

juni är mer vår för mig. Här hadde vi minus grader långt in under juni månad så juli är den månaden som sommaren börjar enligt mig som bor här i övre delen av sverige :)

2009-07-03 @ 12:54:18
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
frida

Jo men juni är mer liksom.. alldeles för varmt och så.. haha

2009-07-03 @ 23:09:08
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0