Varför?

Har tänkt mycket på dig Annika.... Jag hatar den dagen, då allt hände... Jag hatar situationen..... Men vad var det som hände! Körde han onykter? Satt du utan bälte? Var gjorde ni där? 

Jag undrar om jag någonsin kommer få svar på mina frågor jag har!?

Saknar dig som fan!!! Fast vi inte umgicks varje dag! Men du var min kusin och min tränakompis! Du peppa mig... Var kul att gå till träningen med dig! Känns inte som om du e borta! Ibland när man tänker på din familj, så e det precis som om du bara e ute å reser och att du ska komma hem igen!

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid sakna dig och undra vad som gick så jädra fel!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0