Underbar Söndag......

Dagen började med att jag fick gå upp och köra jocke och min söte lille kusin Linus till linghult, dom skulle jaga! När jag en timme senare kom hem, gick jag och Theo ut på en timmes promenad, askallt men uppfriskande!

Sen har jag även fått storstädat i köket, fanns hur mycket som helst som ja kastat! Har även vatt på maxi och handlat, köpte några förvaringslådor där, så ja kan få ordning i klädkammaren och vid datorn. Ser förjävligt ut nu... Så imon ska ja tvinga min kära sambo att städa med mig... måste sortera klädkammaren och det gör ja inte själv!
När vi ändå var där ute så gick jag en runda med Theo på höka med, och så var vi vid olycksplatsen och tände ett ljus, va fint ni har pyntat familjen Lindholm! :)

Har sett att många visat bilder och skrivit om året som gått, men det tänker inte jag göra, hoppas att ni inte blir allt för besvikna! :)

Ha nu en fortsatt bra söndag.. Kramis // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0