Torsdag!

Kussen ringde å väckte mig, eller ja var vaken, men hade inte gått upp.... Hon skulle passa våra söta kusiner, Irma och William.... Och så ville hon ha sällskap, så det var bara för mig att gå upp, ut på en snabb tur med Theo och sen kom moja å hämta mig..  :) stackars Irma var sjuk, lite feber å förkyld, men vi spela lite spel, läste nån saga och kolla på alla dessa roliga barnpogram! :) Att man bara kan komma på så mycket...

Och nu e jag hemma igen, har inte en aning om vad jag ska hitta på idag... så man får se vad som händer...

Fint väder e ju, så de blir en långpromenix med Theo iaf.....

Kramis // Tess


Kommentarer
Moja

Ljug inte.... du sov fan inte.... hahahaha.... Tack för att du följde med ida....!!

2009-01-22 @ 16:20:59
URL: http://marialindholm.blogg.se/
Tess

ha ha ha ha, nä det gjorde jag inte, men därimot så låg ja i sängen... så ljög gjorde ja inte.. hihihi var så lite så, klart ja ställer upp om jag kan...

2009-01-22 @ 17:47:16
URL: http://isset.blogg.se/
Moja

okej då... du ljög inte... haha... men nästan... du tänkte säkert.... o de e tanken som räknas... !! haha...!! Mmm... vi får ta o disskutera den sen... har precis börjat läsa nästan så de kan ta ett tag... är inne i en period där jag läser skit sakta...! hehe..

2009-01-22 @ 18:45:15
URL: http://marialindholm.blogg.se/
Anonym

Visst e han världens sötaste.... =D..!! Efter Jocke då såklart... Kom på att ja nog gillar jocke iaf... han e helt okej...hehe..!!

2009-01-22 @ 21:45:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0