Tisdag......

Får ju börja med att säga Grattis Tommy på din 55 årsdag.... Och tack för maten å tårtan...

Orka aldrig skriva igår, men det hände ju inte någe speciellt. Inte mera än att ja var fylletaxi åt mamma å Tonne och att jag å Joakim spendera hela kvällen med att spela skippo och kasta gris! :) Mysigt som bara den. Och så givetvis blev ju min klädkammare städad! Jädrans va dammigt det va!

Idag har jag gjort av med pengar, köpt en ny tv och en ny data.... Tv´n får vi hem imon eftermiddag, men datan får ja vänta med tills nästa fredag, va ju så klart slut! Och dom fick inte hem fler förräns då..

Nu ska man snart sova.... Jocke börja ju jobba imon igen, har knappt en månad kvar! Så man får passa på å njuta nu, när han med har jobb, kan ju dröja innan han får ett nytt.. :( Men ja har mitt kvar, så vi kommer att överleva iaf!

Kramis på er alla // Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0