Måndag!

Dagen blev inte alls som jag planerat..  :) Kussen Maria har vatt hos mig! Fixat till hennes blogg, gå in och kika, hon finns i min länk lista.. :)
Vi har i stort sett suttit med hennes blogg i timmar... å nu mot slutet så var det bara flams å trams! Men de e det som gör allt så roligt!

Så städat har det inte blivit... Så nu får ja vänta tills på onsdag, för imon har ja möte på jobbet! Kan ju hinna med det imonkväll... Men vi får se!

Sitter just nu och kollar handboll... :) Få se hur det går ikväll... dom har ju vunnit dom andra två! wiiiiiiiiiiii.... Löve handbolll!  Önskar att ja fortsatte att spela istället för att ge upp så jädra snabbt!


Vi får hitta på någe igen Maria!! Å snart.. :)

Nä nu ska ja kolla handbollen, e lite jobbigt att koncentrera sig på både handbollen å bloggen!

Kramis Tess


Kommentarer
Moja

Ja, bloggen blev kanon... gick in o ändrade de sista nu när jag kom hem...!!! Tack så himlans mycket för hjälpen...!!! Klart vi får hitta på nåt snart igen..!!! Bara hör av dej....=)

2009-01-20 @ 00:47:15
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0