Lektime.... :)

Idag ska ja leka med Moja... wiii... ska bli skoj....

Blev väckt av min chef imorse, som kom med en ganska så glad nyhet... Finns ett jobb här i laholmskommun, dagtid.... 50% som ja kankse ska få.. :) och sen får man ju se vad mina andra procent hamnar... Men som sagt jag e inte ensam om detta, utan det finns en stor risk att ja inte får det med... Finns fler som också vill ha det.. :) Ni får höra mera om det i nästa vecka, när ja får beskedet... Kan ju alltid hoppas att det e positivt!

Tänkte åka en tur till halmstad i eftermiddag, har en del att fixa där....

Grattis Magareta på din 50 årsdag... ses ikväll..  :D

Nu ska jag göra mig iordning, för att åka te moja doja! :)

Skriver kankse mera ikväll... Kramar // Tess


Kommentarer
moja doja

2009-01-21 @ 15:42:24
URL: http://maria'
moja doja

Fan va roligt vi hade.... de måste vi göra om... massa gånger....!!! Kramis

2009-01-21 @ 15:42:57
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0