Handboll!

Ikväll vid sextiden sitter jag bänkad vid tv:n! Är ju handboll då... :) Älskar den sporten.. Försökte faktiskt mig på den sporten när jag var mindre... Jag å Yasse kommer jag ihåg att det var! Men det sluta lika fort som den börja!
Så nu vet jag, älskar att titta på handboll, men spela var för svårt och jag börja nog försent!!

Blev aldrig någon oskarström idag! Precis innan vi skulle köra så ringde Jocke, och dom hade stängt på lördagar framöver! Så nu får vi vänta tills på fredag, nästa vecka...

Idag mår ja faktiskt bättre, mådde inte så dåligt som ja gjort dom andra senaste mornarna! Å det känns bra....

Nu ska jag snart bege mig ut på en långpromenad med Theo.... Var å vaccinera mina två djur igår... Dom e ju bara så duktiga! Inte ett ljud dom ger ifrån sig och dom sitter lugnt å stilla! Jag trodde ju först att jag skulle få tvångshålla Conrad, men han satt så fint på bordet tills det var över!

Jocke kom precis hem, så som vanligt blev det ändrade planer, får först köra honom till pappa och sen får ja ta min långpromenad! :) Pappa behövde hjälp med något.... Så det e tur han har Jocke att fråga ju...

Ha en underbar dag alla mina vänner.... // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0