Moja Doja.... <3

Har precis läst din blogg, du e ju bara en helt underbar människa! Ja mena varenda ord i mejlet ja skicka dig! Ja kommer alltid finnas för dig! Å ja vet att du alltid kommer finnas för mig... Äkta vänskap... Känner att vi vatt ifrån varandra för länge... Gick ju flera år innan vi börja umgås igen... Men det kankse va det som behövdes för att vi skulle hitta tebaka te varandra!
Tycker med att vi alltid har skoj ihop, å ja e med så himla glad för att ha dig som min vän! Vi förstår varandra! å ja e så himla glad att du har hittat Kim, det lilla ja pratat med honom på msn, å facebook, så verkar han vara en underbar människa som jag gärna lär känna bättre, han får komma te dig nästa gång!  :)

Å mojis, du betyder massor för mig med! Men en sak vet jag iaf! Du hade klarat dig utan oss, för du e en stark människa! Ja vet att du hade gjort det, men de e tur att du slipper det, du har ju oss! <3

------------


Blev lite ändringar ikväll, har inte legat å myst med Theo. blev en lång premtur istället! :) hahaha ja vet prometur... hel knasigt ord, men ja råka säga fel en gång när ja å jocke prata, å sen dess har ja fått höra det ordet hela tiden, så ja tänkte att då bestämmer ja att prometur, betyder prometur! :)
Fick precis ett mess, älskling e påväg hem! wii... Älskar honom av hela mitt hjärta! Vill inte leva utan honom!
Är så glad att du finns i mitt liv! Du rädda mig Joakim! Från ett liv ja inte ville leva! Å för det e ja dig evigt tacksam! <3

Kram till er alla som förtjänar det! // Tess


Kommentarer
moja doja

Du är världens bästa..<3<3<3<3...!!! o jag e glad att du har din underbara Jocke....

2009-02-18 @ 23:24:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0