Min Dag Idag! Hurra, Hurra!

Idag blir man ett år äldre.... Hela 23 år faktiskt... Vatt en bra dag, Fått många fina paket... Tack alla snälla rara... Speciellt tack till Kusin moja, för dina underbara konstnärliga egenskaper!! :)

Å tack min kära farmor för tårtan å alla kakorna.. Du e helt fantastisk!

Fick två likadana blommor idag, först kom Yasse å Denny, med en jätte fin blomma och efter det kom Moster Janeth och Kusin Moja, men en exact likadan blomma!  hi hi hi.... Men fin var den, tänkte lägga ut en bild längre ner!

Nu äntligen är ja frisk igen.. Eller ja e enbart förkyld, Men mår bra! Så nästa vecka e det dax för jobb igen! Skönt!
På tisdag kommer farmor och hämtar mig vid åtta tiden, Ja ska ha möte på jobbet och bjuda på tårta, eller ja det e ju igentligen farmor som bjuder, om man ska va helt korrekt! Men ändå.... Älskade Farmor...

Här kommer bilden på blomman:

           


Å här kommer några bilder på min familj:

           

Theo Och Hedda låg och sov under bordet, under kalaset:



Och till sist en bild på moja och Theo, sen i torsdes:




Tack alla för en bra dag!  Kramis // Tess


Kommentarer
Moja

Aaaa... erkänn att den va fin... hahaha...!!! Tack för denna vackra bild på mej å... kanske inte den finaste du kunde hittat va... haha...

2009-02-01 @ 22:12:46
URL: http://marialindholm.blogg.se/
Ely

grattis

2009-02-02 @ 00:22:54
URL: http://sleepinghollow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0