I brist på annat!

Vem såg dig senast naken?
Älskling och jag själv så klart

Hur såg du ut på högstadiet?
Smalare och sötare än va jag e nu iaf!

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Har inte en aning för höra det ena efter det andra, så ja vet knappt va ja ska tro alls längre!

Har du celluliter?
Självklart

Biter du på naglarna?
Nej, har gjort, men ja sluta för några månader sen, så nu har man fiina naglar!

Har du något handikapp?
Det bros på hur man ser det.. ;)

Är det rädd för att få hängbröst?
Nej

Svär du?
Alldeles för mycket!

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?

Ja, de e klart, dom e lika mycket männsikor som man själv är, men därimot alla dom som knackar dörr, försäljare som jehovas, dom e ja inte lika trevliga mot! Det irriterar mig bara!

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Taccos

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Ngt med lök i, äter enbart vitlök!!

Har du blivit arresterad?
Nej!

Är du rädd för Securitasvakter?
Nej 

Har du någonting att dölja?

Vem har inte det?

Ljuger du?
Det händer.

Har du kysst en polis?
Nej

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?

Ja de e klart! Han måste ju komma hem!

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
joey serien, hahahah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0