Fredag och jobbehelg!

Har precis kommit ut duschen, och de e såå irriterande.... Ja frös så ja duscha riktigt varmt!!! Å då får man ju givetvis varmeutslag, röda prickar i hela ansiktet! Så nu å nån timme framåt får ja vistas inne, så inger ser mig, ser ju förjäkligt ut! Så de e förklaringen te att ja oftast duschar ganska så kallt!!

Har två vaken nätter framför mig nu, men inatt blir det lugnt! Brukaren ja skulle jobba med, e sjuk, så de e bara ja å en kollega på hela stället inatt, får la fixa å grejja med sånt man aldrig hinner annars, typ planera, städa, baka...... m.m.

Annars idag har ja inte gjort så mycket, vatt ute med bilen en runda... hihii, man får ju rasta den ibland så den inte bara står..... Å nu ikväll innan jobbet ska ja fixa nån mat, å ta itu med all tvätt som e ren, vika, vika, vika.... suck!!

Så för min del händer inge spännande! Va ska ni andra hitta på? Om de nu e nån som vill dela med sig av sina planer?? :)


Kramis // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0