Underbar dag! <3

Idag vakna jag å älskling vid halv tio tiden, gick upp, åt frukost, älskling trava iväg med Theo och jag börja städa! Några timmar senare, med en massa raster inräknat också! Var vår lägenhet städad!

Tog en promenad med Älskling och Theo, vi gick ner te svärföräldrarna för att hämta vår bil, men stanna där en stund, åt lite go fika för att där efter åka hem! Å nu ikväll är babe iväg och jagar och jag har pyntat, handlat å bara myst med Theo i soffan! Men korta och enkla ord, en underbar dag! <3

Har känt mig glad och lycklig hela dagen! Nu ringer telefonen, wii e yasse ju!! :)

Efter mitt samtal med yasse, ska jag ut med Theo, sen tänker jag hålla kvällen!!

Puss å Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0