Sorry!

Varit dålig på att uppdatera nu i dagarna, men har jobbat mycket och mer ska det bli! Igår hade vi personaldag på DC, på dagen hade vi information kring dokumentation och lagar och lite framtid å så.. Och på kvällen bowla vi och åt sedan taccobuffe... Mums.. Fick i stort sett träffa alla som jobbar inom den dagliga verksamheten, vilket ja inte gjort innan! Alla visste vem ja var, men ja visste inte vem dom andra var alls, visste bara vilka dom va som jag träffat när ja jobbat och det är långt ifrån alla! Hade super trevligt! :) Måste bara berätta... Jag är den enda som jobbar på Dc som är under 30 år!! De ni!! Har ju även några vikarie som är under 30, men av alla tillsvidareanställda är jag den enda! :)

Har jobbat sen i tisdes och jag är inte ledig förräns på onsdag, så just nu längtar ja dit, för man blir trött å sleten när man inte får sova ut! Speciellt efter en dag som igår! Just nu sitter jag och kollar idol å efter det blir det dusch och sedan sängen! För som ja sa innan, imon är det jobb!!

Kramis till er alla!!



Kommentarer
Vevvelina

Idag ska vi till halmstad :D:D:D

2009-12-16 @ 09:18:37
Tess

jaaaaa.... :D :D :D

2009-12-16 @ 10:32:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0