Sååå skönt!! :)

Har nu pratat med Simona i över tre timmar! Var något jag verkligen behövde... Fick pratat av mig och fått förståelse för mitt lilla problem, vilket var ett stort problem innan Simona kom in i bilden! :)
Så tack kära du! <3

Dagen idag hade ja planerat med städ, men inget har ja fått gjort.. eller jo, har rensat kattlådan, vilket behövdes! Så imon blire städ å pynt! För i år ska vi ha julkänsla!

Veckan som kommer så har ja tre dagars jobb, sen e jag ledig i 4 dagar! wiii långledig ju! Jobbar måndag, tisdag och onsdag natt, ska ha vaken natt vilket e nästan ett helt årsen ja hade sist! Men de ska nog gå bra!

Nu ska ja bege mig ut på en långis promenad med Älskade Theo, sen blire hem å mysa med älskade babe!

puss å kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0