Önskar alla en God Jul!!

Idag när jag borde sova har jag, handlat, vatt ute med vovvarna, städat, bakat.... Å ja som ska jobba natt!! Hur ska jag orka! Får la gå med Theo en runda till, sen får ja sova till sju eller någe! Plus att älskling och Timmy väckte mig kvart över sju imorse! Mår illa när jag tänker på att ja inte får sova förräns imon efter elva! Slutar halv nio imon, sen ska jag åka te mamma å fira jul å äta julfrukost! Mums! :) Sen ska ja även hinna med pappa å dom innan kvällen då vi ska fira jul med jockes familj å släkt! Undra hur detta ska sluta! Skulle inte förvåna mig om ja somnar innan tre imon! Suck suck suck!

Nä nu måste jag tänka positiva tankar!! :)

Så ja tror inte jag hinner skriva imon! Så därför önksar jag alla en riktigt God Jul!!

Puss å Kram



Kommentarer
nina

God jul till dig och hela din familj <3

Vi ses nästa år, och det ska bli ett bra år, har jag bestämt!!!

2009-12-23 @ 15:37:16
Sofia Syssling Sandberg

2009-12-23 @ 15:51:31
Sofia Syssling Sandberg

God Jul på daj underbara syssling =)

Puss kram från GBG

2009-12-23 @ 15:52:41
URL: http://www.metrobloggen.se/SunshiinE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0