Min underbara älskling!

Idag har jocke vatt iväg å fixat med ett jakttorn och när han kom hem, så hade han köpt en present till mig! När han kom innanför dörren så sa han, kom ja har en sak till dig, å det första jag tänkte, var att, var har han nu hittat på!? Trodde han hade någe bus på gång, men när jag gick fram till honom, så tog han upp en kasse! Och i den så låg det en parfym.... wiiii... blev super glad... På 6 år så är det andra gången han överraskat mig! Blev super duper glad! Älskar dig så jädra mycket jocke! Du betyder massor för mig! <3 <3 <3 <3 Är så glad att du finns i mitt liv!

Annars idag har ja vatt iväg och handlat en massa mat inför imon kväll.... Å så har Underbara Simona vatt å hälsat på!! Vi har vandrat och faktiskt städat lite... men har en del kvar å det gör jag imon! När älskling är å jagar med papps, farfar och en del andra! Sen ska vi fira nyår!

Är världens lyckligaste som har dig vid min sida! Hoppas att du för alltid stannar hos mig! Älskar dig Joakim!!

Puss till er alla, men allra mest puss till älskling!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0