Julklappar och SNÖ... :)

Vakna imorse och upptäckte att det var alldels vitt ute! :) Fick ett sånt lyckorus, älskar snö... Är så himla mysigt! Så morgonpromenaden tog lång tid och skoj hade vi... :) Jag å Theo då! Theo sprang runt i snön och bet å hade sig! :) Så nu hoppas vi att snön får stanna tills efter nyår i alla fall! Men har vi den turen tro?

Nu har vi bara två klappar kvar, sen är det färdigt handlat för i år... Såå skönt.. och det bästa är att ja vet vad som ska inhandlas! :)

I förmiddes var Kusin och Kim å hälsa på... ble super glad att dom kunde klämma in mig en stund, så man får träffa dom.. Å magen var urgullig!! Tack så jätte mycket för julkortet, var super fint! <3

Har idag vatt i halmstad och handlat en massa julklappar! och i år är ja såå nöjd med dom klappar som är köpta! Ser verkeligen fram emot julen nu, att få ge dom man älskar paket! Tack Syster och Evve för en trevlig dag!

Igår var jag på julbord med jobbet, trevligt var det, men trött var jag! Å det är jag nu med. Så de får allt bli sängen snart!

Imon åker jag med Dc till Lisseberg.. Har hört att julmarknaden är super mysig, har inte vatt där innan. så det ska bli spännande. Men vill inte köra dit! Är super halt ute!!

Tänkte avsluta mitt inlägg med en bild på dom klappar som ja har slagit in! :)




Till min älskling!!

Älskar dig med hela mitt hjärta! Du betyder allt för mig!! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0