Helg igen!!

Tiden den går snabbt framåt!

I helgen är jag ledig! Men en av mina arbetskamrater är inbeodrad!
I mitt arbete så ingår något som heter inbeodring! Och när man blir inbeodrad får man inte neka, man är tvingad att jobba! Men om allt står rätt till så blir man normalt sätt inbeodrad 1 till max 2 ggr om året, men ja har hittills vatt inbeodrad 4-5 ggr, vet inte exakt hur många ggr, men det ligger någonstans där! Å ja kan tänka mig att mina andra arbetskamrater har vatt det med, om inte fler ggr!!! Å det är inge kul alls, ens tanke innan helgen är, hoppas ingen blir sjuk, så man måste jobba, kan aldrig känna sig säker på att få vara ledig!! Va som är felet, vill jag inte ta upp här! Men saker å ting måste ändras!

Nog om det! Just nu sitter jag och kollar tv, ni vet Idol! :) Calle är nog min favorit, men ja är rädd att han åker ut idag!! :( Men Eric/k är med sjukt bra!
Sean banan säger rooompaaa! hahahaha

Djurplågeri!!!! Hur tänker människor, har dom inga känslor, ingen aktiv verksamhet i hjärnan????  Grrr.....


Så..., nu har ja på ett ganska konstigt, men skönt sätt, fått ur mig det jag velat! Låter lite så där nu när jag läste igenom det, men orkar inte ändra på det!

Sov gott.... Å kram på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0