Söndag!

som ja skrev i förra inlägget var vi å hämta conrad innan, samtidigt som det åska! Jag tror att det var meningen att det skulle bli så här! Att vi skulle få tebaka honom, tror det var ödet.. Varför ja tror det tar ja inte upp här, blir så många sura miner då! Å det pallar ja inte med!
Men ja har fixat en ny plats te honom, just nu håller han till i våran söta lilla tvättstuga! Har fått en egen hörna, me en liten mysplats å en matplats å så har han sin låda där med, blev super bra, å så fick ja samtidigt städat där ordentligt...! Hitta en massa som man inte fatta att man sparat bara!!

Känner mig så lugn å lycklig nu! Är glad att ja fick tillbaka honom, det kändes inte riktigt rätt från början! Så det blev bäst så här! Har precis duschat å varit en sväng nere hos fia! Å nu ska ja lägga mig i sängen å kolla film, å mysa med mina tre älsklingar!

Sov gott alla!



Kommentarer
sanna

Tjosan, Allt bra?

Tänkte bara säga att jag har en tävling där man kan vinna en liten goodie bag :) Den avslutas idag så om du vill vara med kan du passa på att anmäla dig ^^,

Skulle även behöva lite hjälp med förslag på vad du skulle vilja vinna i min nästa goodie bag. Skulle vara super snällt om du kom med några förslag.

2009-08-10 @ 01:12:53
URL: http://sannaberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0