Onsdag!

Om en vecka idag börjar jag jobba, vilket känns skönt, men om en vecka idag är en mycket jobbig dag för många... fasar för det!!

Idag har ja vatt å passat Teddy.. Satt å kolla på film, Män som hatar kvinnor... Mycket bra film! Ska se den nu ikväll igen med älskling... :)
Har även beställt lite nya smyckesaker.. Längtar tills det kommer, men ja lär inte få det innan måndag! :(
Glömde min strömsladd till datorn hos jockes föräldrar så datan dör la snart! Får hämta den imon!

Tänkte avsluta med en bild på mitt avocado träd, ja plantera i början av sommaren.... Visst har den vuxit bra!!?
Trodde först ja misslyckats, tog mega lång tid innan den börja växa, var nog ca en vecka sen det börja bara!!



ja, ja en tur med Theo, sen blir det sängen å kolla film...

Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0