Oj då!

Har upptäckt att det är över en vecka sen ja skrev sist! Men när man jobbar dagtid har man inte så mycket tid över till datorn.... Dagarna går fortare än om man e ledig ju!
Denna vecka som gått har det inte hänt så mycket, ja tror det var i måndes som Evelina var hos mig en stund, vi prata å spela skip-bo! Och dom andra dagarna, så har jag jobbat och varit ute å gått och sovit alldeles för lite!

I fredes så klara min lillasyster sitt körkort! Är så stolt över dig! Älskar dig syster! Å va du än gör, så lova mig, att du kör försiktigt!

Igår
så hade syster och bror sin 18 och 20 års fest! Stannade inte så länge, men ja var så trött och hade huvudvärk... Vet inte riktigt va det är med mig, men det kan ju vara så att ja inte ställt om på dagtid än! Men va vet jag! hahahaha
Gjorde en liten ful sak igår faktiskt! Satt bredvid en av mina kusiner och så kom det fram en tjej och börja prata med henne, å visst ja satt ju å lyssna på va dom sa, vilket ja nu ångrar... Den här tjejen är då barnlös och dom satt och prata om det! Å hon kläckte ur sig att hon skulle vänta länge på att skaffa barn, för att hon inte gilla dom direkt! Och det är helt okej, men man behöver ju inte säga, att om barnen inte e tysta så vill man bara sätta saxen i huvudet på dom! Det är lite för omoget och irriterande för mig! Visst man får tycka att barn e jobbiga och att man inte gillar dom! Men man behöver ju inte säga det på det viset!
Pratade en hel del med Nettan med, var såå roligt! Vi umgås för lite och känner knappt varandra, men det ska vi försöka ändra på! :)

Idag sov ja länge, eller ja vi gick ur sängen vid halv elva tror jag! Sen gick Jocke och Theo ner till hans föräldrar, Jocke skulle börja att laga volvon och då tänkte jag att ja skulle ta itu med min snuskiga lägenhet! Vilket jag gjorde väldigt bra, för rent å snyggt blev det! Sen efter det åkte jag till jocke... Vi hade bestämt att vi skulle grilla! Eftersom ja missa det igår, ville dom grilla idag med för min skull! Dom e helt underbara mina svärföräldrar! Visst det var inte lika fint väder idag som det var igår! Men grillet funka bra! Sen har jag och Magareta varit ute på en riktigt lång prometur!
Och nu sitter jag och kollar på Tv, är snart dax för sängen.. Ska bara ut en runda med Theo och sen e det tandborstning och sängen! Skönt ska det bli!

Känner mig så dålig! glömde kameran igår, så ja har inga bilder från kvällen! SNYFT!!!!
Men men, så kan det gå!

Sov gott alla nära å kära, även till alla er som ja inte känner!

Kramis // Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0