Missförstånd?

Tydligen blev det ett missförstånd i mitt måndagsinlägg! det är utifrån mig jag ställde frågorna, dom var inte riktade mot någon annan! Jag försöker respektera era åsikter och tyckande snälla, försök respektera mina! Å ta inte åt er!

Mina syskon förtjänar inte att man tänker så, lika lite som annika förtjänar att vara borta! Jag saknar henne, ja klarar inte av att tänka på det, för då orkar ja inte resa mig upp på morgnarna!

Ni har rätt att kommentera, men ja orkar inte försvara mig! Ja e kankse en hemsk männiksa, men ta avstånd från mig då och låt mig va! Snälla?

Ja tycker inte illa om er, men ja känner att ni inte riktigt vill veta av mig, förhoppningsvis känner jag fel! Men just nu tänker jag inte lägga ner energi på det! för jag måste leva vidare, Ja kan inte hänga upp mig på saker som jag gör väldigt lätt! Förhoppningsvis förstår ni mig! Annars vet ja inte hur jag ska förklara! Låt mig va istället om ni känner det! Hellre raka rör, än att man får höra saker på omvägar!


Kommentarer
sara

Det är klart att jag inte vill ta avstånd från dig, jag menade absolut inte att göra dig ledsen men det är lätt att missförstå dig när du skriver så. Jag blev så lättad när vi fick höra att han äntligen har blivit åtalad och kommer att eventuellt bli dömd till fängelse, och jag blir glad för Annikas skull att hon ska få sin rättvisa som vi har väntat plågsamt länge på nu. Jag hoppas att du vet att jag tycker väldigt mycket om dig och du självklart har rätt till dina åsikter precis som jag men just nu är jag väldigt ledsen och tar åt mig för lätt, det är lätt att se saker som kritik mot Annika. Hoppas att du förlåter mig för att jag missförstod dig.

2009-04-21 @ 14:26:11
Therese

ja det e klart att jag vet att ni tycker det är jobbigt! det förstår jag! Men ja menade inget illa, det kanske lät så! Men så var det inte, har vatt inne å ändrat det som ja tyckte man kunde misstolka! Tycker vi struntar i detta nu, å bara hoppas på det bästa! Ja har inte heller en aning om vad som hände, men något säger mig att vi inte får reda på det heller! inte utefter vad det står i tidningarna i alla fall! Å det gör ont i mig med, e därför ja skrev så, för ja vet inte om jag orkar! Men ja vill med veta vad som hände, men ja tycker det har tagit alldeles för lång tid! Rättegången skulle redan nu vatt avslutad! tycker att samhället e helt fel, man ska inte behöva vänta såå länge!!!!!!!!

2009-04-21 @ 14:31:01
Becka

Jag vill inte heller ta avstånd ifrån dig tess! Jag menade inte att ta upp dina syskon på det viset, jag menade bara att du kanske skulle förstå då. Jag vill inte att du ska vara ledsen jag gillar ju dig.





Nu hoppas vi på det bästa så att alla kan lägga det hemska bakom oss. Ingen förtjänar att må dåligt, varken du, jag eller någonannan.



Hoppas att du förstår hur jag menade nu





Ha det så fint

kram Becka <3

2009-04-21 @ 19:32:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0