Lördag!

Idag vakna jag av att Lillasyster Annie ringde! Hon undra om dom fick komma idag, vi hade ju från början bestämt att dom skulle komma förra helgen, men de ble inte! Så då boka vi idag istället! Så dom dök upp vid elva tiden, var meningen att dom bara skulle vara över dagen! Men efter några timmar bestämde vi att dom skulle stanna över natten med! Dom ville så gärna det! Skulle vatt hos mamma nu! Hon har vuxenparty (Sexparty)!  Känns lite tråkigt att missa det! Men ibland får man priotera! Å mina syskon kändes viktigare idag! Fast mamma!! Du e med viktig! :)

Innan idag så var jag och Annie å handla på willys, och när vi kom hem, så hade jag tydligen glömt att stänga av lyset på bilen!!!! Så när vi skulle köra iväg hem te pappa för att hämta saker te mina syskon, så startar INTE bilen! Batteriet var slut, bilen orka inte ens starta, den bara klicka lite! Snacka om att man bli skit förbannad på sig själv då altså! Men som tur var så hade grannen Fia besök av Micke, så han å jocke, jag å filip fick putta på bilden, okej Micke satt i bilen, men vi andra putta, å då starta bilen! Puch... så lättad man blev! 

Tog några bilder idag, när vi var å fika vid Lagan, å här kommer dom! :)

 
           

Annie och Oskar.....

           

Filip, Jocke å oskar och till sist en halv bild på jocke... hehehehe


Nu ska vi bädda sängarna och sen ska vi kolla på en film!

Så God natt alla vänner!


Kommentarer
Moja

Åhh... låter som att ni haft en underbar dag... Saknar dej gumman... Kram

2009-04-19 @ 14:48:26
URL: http://marialindholm.blogg.se/
moja

2009-04-19 @ 18:57:43
Anonym

Hon fick fria händer... sa typ bara att jag ville ha med namnsdag, besöksräknare o sånt... sen fick hon fixa själv... Blev riktigt nöjd... de passar mej som e IN LÖÖÖÖV o allt... haha...!! Förstår att de varit lite jobbigt... man e juh inte van vid o hålla igång så hela tiden... Men som du säger.. de går om man ger sej fan på de..!! Här är allt fint... Har haft en jobbig helg.. med fylla på fredag o lördag.. Men de har varit kanon kul.. har träffat mycket roligt folk...=)..!! Lovar o skriva på tisdag hur de går.. LOVAR..=D

2009-04-19 @ 19:00:06
Moja

Vi har inte bestämt nåt ännu.. Får juh se hur de blir med jobb för min del nu juh... Men förhoppningsvis kan jag åka hem snart o va hemma några dagar så jag hinner säga hej till allt o alla...=)

2009-04-20 @ 10:33:56
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0