God morgon!

Eller ja har ju vatt uppe sen halv nio, så God förmiddag kankse ja ska säga istället! Har vatt ute på en promenix med Theo å ätit frukost! Och snart ska jag borsta tänder och sen köra till skummeslövs strand! Ska ut å gå med moster Lotta och så fick ja precis reda på att kusin Sara också skulle med!
På lillasysters och lillebrors fest prata ja å Lotta om att vi skulle ut å gå! Och sen vet jag att vi även pratat om detta långt innan dess med, men det har bara inte blivit av! 

Annars har ja inget annat planerat! Får ta dagen som den kommer! :) Måste även Gratta min kusin Nelly på hennes 15 årsdag! Grattis till dig! Hoppas du får en bra dag! :)

Kramis // Tess 


Kommentarer
Moja

Jag har oxå kommit på mej själv med o tänka dessa tankar dagtid... de e skit hemskt... o man får samma känsla som man fick när man fick reda på att någon dött... Man vill bara gråta..! Men för mig e drömmarna värre... för de e så verkliga... o jag vaknar av att jag stor gråter... speciellt när jag drömmer om Emil... de har hänt o snacka om att jag fick panik... Men förhoppningsvis så slutar vi snart upp med dessa tankar o drömmar... =)

2009-04-13 @ 00:37:15
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0