1 år har REDAN gått!

Förstår inte var tiden tar vägen! Det har redan gått ett helt år... För ett årsen idag, såg man inte klart, grät i floder å mådde allmänt piss! Mår inte så bra idag heller, Har gråtit en del å tänkt mycket... Men livet måste ju gå vidare, jag känner att min kropp går under om ja inte försöker tänka mera positivt..  Ja mår bra i övrigt... Men det här med Annika! Lilla söta Annika. Träffa Emma på olycksplatsen... Låg några fina blommor där... Var även jätte fint vid graven! Ja hoppas såå inneligt att du har det bra, att du gått vidare. Tänker på dig ofta... Å saknar dig....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag vatt på möte.... börja imorse vid halv nio å sluta halv två... å fatta vad seeg man blir av möte. Speciellt då när man inte riktigt kan va me å disskutera ämnena man tar upp! Har ju inte vatt här i Laholm så mycket, ja har ju mera tillhört knäred! Men ja kommer nog snart in i det... :)
Nu ska ja snart börja med maten, å resten av dagen tänker ja slappa me min underbara älskling Joakim... Känner att ja behöver detta idag...

Kram på er alla // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0