Lördag...

Då var förkylningen påväg åt rätt håll.... E faktiskt bara väldigt täppt i nästan nu, alla dom andra sviterna e borta. å skönt är det.... Var i ullared igår och shoppa loss med Tommy, magareta och evelina... :D Alltid lika trevligt, fast igår sluta min ullareds tripp med att ja var väldigt irriterad! Ja köpte ju en ny mobil för ett tag sen, och då köpte ja även en mobilväska för annars repar ja mobilen.
jag kommer ihåg att ja tog upp den å svara, la ner mobilväskan i fickan och tänkte inte mera på det. Men när ja lagt på och skulle lägga tillbaka mobilen, jo då var ju givetvis väskan borta!
Antagligen har någon trott att det var en plånbok eller nått å tatt den från min ficka, om ja nu inte tappat den själv när ja gick runt. Men det har ja svårt att tro, å den kosta typ 300 kronor med... Men men, ja var ju i ullared, så ja inhandla en ny, myycket billigare.... 29 kronor nämre bestämt. :)

Ha en fin dag i det underbara höstvädret... Kramis Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0