Äntligen frisk....

Nu äntligen kan ja säga att ja e frisk. har bara lite nästäppa och så hostar jag när ja får ett skrattanfall, men utöver det så e ja hellt å håller frisk och pigg...
på lördag firar jag och Joakim 5 hela år.... Helt sjukt va tiden går... men de e så skönt att veta att jag har honom vid min sida och att ja kan lita på honom. :)
Imon efter en hel veckas sjuklighet ska ja äntligen tillbaka till jobbet. ska bli skönt att komma in i rutinerna igen... Har ju inte sovit så bra dom senaste nätterna... eftersom ja i stort sett varit sängliggandes så har ja inte vatt trött på kvällen.

Idag har Evelina vatt på besök vi har sjungit sing star nästan hela dagen, har även vatt en tur på maxi ovh inhandlat mat å sådär.... Och nu ikväll har vi vatt hos pappa å hälsat på, Dom har ju skaffat en liten vovve.... Hedda heter hon, mega söt liten sak.... Hon och Theo kom bra överens, hon var lite försiktig och inte så på! Å det trivdes Theo med.

Nu e de dax för sängen...... Känner mig lite sliten, så ja får hoppas att ja sover gott inatt....

Kram Kram// Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0