ha ha ha ha......

Skulle gå ut med Theo innan ikväll och när ja öppnar min ytterdörr, så ser ja rakt in i grannens fönster, (inte i vårat hus utan det bredvid oss), dom hade tänt och inte rullat ner! Å där ligger dom å kuckelurar  ;)...... Snacka om att vara mitt uppe i sitt så man glömmer att rulla ner... Ibland får man se udda saker, inte nått av det man förväntar sig när man ska ut med hunden... :)

annars har dagen varit lugn å fin.... vatt på möte å träffat en bebis! Min kollega blev mamma i våras... mega söt liten kille.. :)

Nu ska ja fortsätta att läsa min senaste köpta bok... Väldigt spännande, handlar om en liten tjej som blivit placerad i ett fosterhem. hon har blivit misshandlad eller något i sin riktiga familj, så ska då den nuvarande fostermamman vinna hennes förtroende. Den här tjejen är väldigt utåtagerande och psykiskt sjuk... Så det är en städig kamp hela tiden. å det värsta av allt är att det är en sann historia!!!!!

Ha de fint i höstmörkret... // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0