Fredag..

Jag såg det snöa, jag såg det snöa, det var väl roligt hurra! Nu e det vinter, nu e det vinter........

Vakna imorse, å då va det alldeles vitt ute... ett tunt lager av snö och det ligger fortfarande kvar... Men eftersom det är jukskyltning på söndag så passar snön jätte bra, ska ju bara komma lite till, annars försvinner snön innan söndag.

Har äntligen hittat ett par vinterdäck... ska åka å hämta dom idag, tror ja iaf... För som det är nu kan ja inte använda bilen alls. Var ju ute å körde igår. var tvungen att handla, men ja fick i stort sett köra i 20 km timmen och det räckte att ja nudda vid bromsen så bara gled bilen! Det var precis efter att det slutat hagla!

Men njut nu av dagen å den lilla snön... för det ska jag göra.. :) // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0