???

Stod och diska innan och när ja vänder mig om, får ja syn på en katt ute på balkongen, så jag bad jocke öppna och släppa in Conrad. Men när jocke öppnar så sitter där en gul liten katt och conrad låg i soffan och sov... :) Så på något sätt har denna katt klättrat upp till våran balkong, man kan ju undra av vilken anledning! ha ha ha

Idag hade ja satt upp många planer, saker som skulle göras, men ja har inte fått gjort något av dom! :( Så imon har jag min dag räddad.... Suck.....

Nu ska ja sätta mig och kolla på Boston tea party... As kul pogram..

Sänder en tanke till Göran som just nu befinner sig i katthimeln.....

Kram på er alla... // tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0