Hade vatt din dag idag ju........

Finns inga ord för hur mycket du saknas av oss alla.... Speciellt din familj. Tänker på dig varje dag som går, men ja har lärt mig att leva vidare, Man får försöka att tänka på annat. Det konstiga med mig e att ja inte förstår att du e borta att du aldrig mera kommer tillbaka,,, Vi träffades ju inte så mycket nu på slutet, Vi tränade ihop på Tisdagar å vissa torsdagar, å så har vi festat lite ihop, men mera har det inte varit. Men du har betytt så mycket för mig under våran barndom, så mycket vi "lekte" ihop. :) Å idag skulle du fyllt 22... Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.. Å ja hoppas så inneligt att du har det bra där du e nu! att du gått vidare....
 
Du var så snäll
Du var så god
Du lämnar endast vackra minnen
Så svår är ändå denna dag
Så sorgsna våra sinnen
Tack för allt vad du oss skänkt
Vi vet att du alltid på oss tänkt
Vi viskar alla
Vila i frid
Vi mötes om en tid        // Tess


Kommentarer
Becka

Fint skrivet Tess! Vi får träffas alla kusiner snart tycker jag...:D

2008-08-12 @ 14:00:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0