Söndag!

Just nu sitter Evelina och kela med vår hund.. :) å jocke å Timmy e å handlar mat, ska äta revbenspjäll... mums... Igår firade jag Janeth och nice.. :) var faktiskt riktigt trevligt och idag har ja vatt bakfull, vilket jag inte vatt på väldigt länge och idag blev jag också påmind av att det e riktigt gött att inte dricka något, för då mår man ju bra dagen efter och behöver inte må som skit! :) Men sen samtidigt så kan det även vara skoj å gott att dricka någon gång ibland...

imorgon börjar en ny vecka, å ja ser fram emot nästa vecka faktiskt, jobbar bara måndag, tisdag onsdag... sen e jag ledig! Men nästa vecka kan också bli en ren besvikelse, eftersom dom har varslat 14 personer på jockes jobb, så han lär ju få gå! Tyvärr, men då kan man ju skryta om att han haft en tillsvidaretjänst i en HEL månad! får se vad som händer.

Kramis // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0