Måndag igen!

Sitter i min soffa och funderar på var tiden tar vägen! Är det någon som vet? Ja vet inte i alla fall.....

Inatt så ska ja jobba, ha vaken natt.... diggar inte dessa nätter! Har några på mitt schema och dom får man ju ta! På torsdag ska vi ha julklappsleken på jobbet och så ska vi laga lite god mat... Ska bli trevligt... Men vad ska man köpa??? Ska köpa två julklappar för 20 kr..... Å det är inte det lättaste... Har någon nån idé?

Vet inte om ja nämde att i torsdes hade chefen gjort personliga placeringskort till alla, hon hade skrivit en liten text till alla med! :)

Så här såg allas kort ut på framsidan:






Till mig hade hon skrivit:



Tyckte jag var en ganska så gullig idé. :)

Men så kom ju jag på världens dummaste idé! :) Då tyckte jag den var bra, men nu vet ja inte! Att jag skulle göra något med allas texter... Typ rama in dom, men vissa vill ju ha tillbaka sina, så ja vet inte om ja ska kopiera eller ta kort på alla... Lutar åt att ja tar kort, tror inte ja får fram färgerna om ja kopierar... Men men det problemet löser ja inatt, när ja ändå jobbar!

Helgen som gått har ja inte gjort så mycket, Visst ja trimma Theo i fredes och sen i lördes så var ja och åt middag hos pappa! Sen igår var ja hos Jockes föräldrar och kolla in en massa kort på jocke som liten! Det var faktiskt riktigt roligt, jocke var ju bara så söt som liten, Fick se ett kort på jocke å Jonas tillsammans, vi räkna ut att det nog var taget i slutet på våren och början på sommaren, för det var grönt å fint i bakgrunden! Men der skojjiga var att jocke står i en kortarmad tröja med solglasögon på huvudet och Jonas har sin vinterjacka på sig! (Dunjacka). ha ha ha ha ser helt skoj ut.. :)
Men alla som känner Jonas vet ju att han är frusen av sig!

Nu ska ja försöka att sova lite, tror inte ja lyckas men ja måste försöka om ja ska orka jobba inatt!  Kramis // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0