Fredag...

Har läst lite överallt hur många skriver... äntligen fredag, tack gode gud för fredag.. m.m. Men när det kommer till mig så e inte fredagen någe speciell... för många betyder det att det är helg å jobbfritt, men för mig så betyder fredagen som en helt vanlig dag eftersom ja jobbar varannan helg! Och det ska ja även denna helg.. börjar idag kl 15.00 och slutar imon vid 15.00... Sen imonkväll ska ja på "kalas".. Moster Janeth och moster Nice ska fira deras fördelsedagar... ska bli skoj, hoppas bara att ja orkar åka dit, med mitt jobb händer det ofta att man får vara uppe i 24 timmar och om det blir så denna gång med, så kommer ja aldrig orka...

Ja ja, måste göra mig iordning nu, e ju snart dax att åka te jobbet... Kramar på er alla och ha en underbar helg.. :) // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0