Andra dagen i december...

Började sådär, jocke fortfarande dålig.. Men det börjar rätta till sig, ja kände mig som om ja inte sovit på flera dagar! Fast ja sovit hela natten. Men men ibland går inte allt som man vill.... sen har det hänt en del andra tråkiga saker som ja inte orkar ta upp här just nu, men det kommer kankse. Ni får vänta å se....

Annars så e det jobb ikväll å inatt.... börjar kvart över nio och sen slutar ja imon förmidda kl tio. Sen går ja på igen imon kväll kvart över nio och jobbar till torsdag,

Nu börjar jag känna lite panik över juklappar som ska inhandlas, har fixat några, men långt ifrån hälften e klart! Brukar i normala fall vara klar nu me dom flesta. Men av någon anledning har ja väntat in i det sista me handlandet, så ja får skylla mig själv!

Ha nu en trevlig å mysig kväll... :) gillar denna årstid lite, alla mysiga tända ljus! Kram på er... // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0